hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|کشف 29 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در قم

قم|کشف 29 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در قم

فرمانده انتظامي استان قم از کشف 29 هزار ليتر گازوئيل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال در قم خبر داد

سردار "عبدالرضا آقاخانی" در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران از قم، اظهارداشت:‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان قم با کنترل تردد خودروهاي عبوري در محور "سلفچگان- ساوه" يک دستگاه کاميون کشنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي استان قم گفت: در ادامه خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگي قضائي به يگان منتقل و راننده طی تحقيقات صورت گرفته اذعان داشت، محموله را به ‌عنوان روغن سوخته از یک استان غربی به مقصد شهرستان اشتهارد بارگيري کرده است.

وي ادامه داد: سپس با دعوت از نمايندگان شرکت ملي‌ پخش فرآورده‌هاي نفتي و اداره استاندارد از سوخت نمونه‌برداري و پس از آزمايشات لازم نوع سوخت را گازوئيل اعلام کردند.

سردار آقاخانی گفت: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و کارشناسان پس از تخليه مقدار آن را 29 هزار لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال اعلام که در نهایت پرونده تشکيل و برای سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني از سوي افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن110 به پلیس استان اطلاع دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد